divendres, 16 de desembre del 2016

Nancy Sessió de fotos

Ja fa temps que tenia al cap treure totes les Nancys que tinc per fer fotos......bé en el seu moment ja ho vaig fer, però com anat augmentant la col.lecció ....... al final em vaig decidir.......he de dir que està en projecte el posar-les a totes en prestatgeries i mentre les tinc a les seves caixes i algunes en una prestatgeria prestada pel meu marit.......em va costar que me l'ha deixes......jejeje
Aquí us deixo el reportatge de fotos.
 
                  Nancy pack 40 aniversario 2008    Nancy Comunión reedición 2016
 
 

                  Nancy Armario reedición 2015          Nancy Comunión reedición 2016
 
 
                  Nancy Pret-a- porter de Quiron    Nancy Esquiadora reedición 2014

 
                  Nancy Flamenca reecición 2008    Nancy mañanas de invierno 2015
 


                  Nancy Tenista reedición 2016       Nancy cama reedición 2016
 
 
 
                  Nancy pata de bollo de los 70        Nancy Mini shorts reedición 2014

 

              Nancy en el colegio 2013                Nancy cuentos Dorothy 2015
 
 
 
                  Nancy Brillos en el mar                  Nancy Lluvia 2016


 
                  Nancy y Lucas fiesta 2015             Nancy tres profesiones 2015
 
 
 
                   Nancy en el cole 2014                     Nancy Princesa 2015
 


                   Nancy brillos en la nieve                 Nancy Arco Iris 
 

 

 
Nancy gold
 
 
Epero que us hagi agradat i ja sabeu podeu deixar comentaris.
Una abraçada