diumenge, 1 de gener del 2017

Troballes 2016

FELIÇ ANY NOU 2017!!!!!!!
Tot just avui fa un any que vaig obrir el blog, i m'ha vingut el cap de fer l'entrada sobre les nines que he anat rescatant en diferents mercats durant aquest any. Trobo molt
gratificant trobar nines que han tingut un passat, que han sigut la joguina d'alguna nena i donar-lis un altre cop vida. Aqui us deixo fotos.......
 
Kikosito i Kikoso de la casa Vir, el vaig trobar per separat i en prou bon estat, només li vaig fer una bona rentada i l'assecadora, amb la sorpressa de què el Kikosito va sortir sense el cabell.....se li havia desenganxat amb la calor de l'assecadora......jejeje, el Kikoso no va passar per l'assecadora.
 
 
 
May de Famosa la roba que porta no sé de quina nina és, li vaig fer una bona rentada. Crec que és dels 70.
 
 
 
Nenuco de famosa dels anys 80, aquest també va rebre una bona rentada.
 
 
 
Barriguitas de Famosa dels anys 80, en molt bon estat per el que només van rebre una bona rentada i un vestidet nou per la que no porta.

 

D'aquestes el segur que se és que la primera és de la casa BB i l'altre de la casa Toyse, vaig trobar per internet que el nom de BB és Macus.
 
 
 
Nana de Famosa dels anys 80, em va agradar molt trobar-la perquè la vaig tenir quant era petita i  també tenia el Poncho que era el noi, estava prou bé però molt bruta.
 
 
 
Nenuco de Famosa dels 80 en bon estat i només una bona rentada.
 
 
 
Baby mocosete de toyse, l'estat igual que l'anterior.
 
 
 
Godin de famosa dels anys 70 l'estat bastant bé, la roba que porta no és d'ella.
 
 
 
Kika de Famosa dels anys 70 i una de les nines que surt al famós anunci de "las muñecas de famosa se dirigen"....la roba que porta no és d'ella estava prou bé per el que no la vaig rentar.
 
 
 
Aquests els vaig trobar en molt bon estat, el Tato de la casa lanco de Garbep, Grasitas, Mary-loly dels anys 70 i barriguitas crec que dels 80 de famosa i per últim el Kiki de la casa Levrai la versió francesa dels Virkikis de la casa Vir.
 
 
 
Nancy pata de bollo la foto és amb l'estat en la que la vaig trobar, el vestit no és de nancy, aquesta a passar per sessió de rentada i de perruqueria li faltaria una sessió de maquillatge. Per la informació que he trobat per internet crec que és dels anys 73-75.
 
 
 
 
Pipi de Toyse amb l'estat que la vaig trobar, bastant bruta les articulacions sense cap problema, va passar per procés de rentada profund i sessió de perruqueria, li queda fer retocs de maquillatge.
 

 
Barriguitas disfraces de Famosa, aquesta en molt bon estat i amb la seva caixa

 
 
Nenucos de famosa dels anys 80 i barriguitas dels anys 2000, trobats l'últim dia de l'any......jejeje,  bastant bruts sobretot els nenucos i el que porta la roba és original de Nenuco, li falta el gorro que vés a saber a on anat a parar.........
 
 
 
Troballes majoriatàriment el 2016 i alguna del 2015.
 

Espero que us hagi agradat i ja sabeu podeu deixar comentaris.
Una abraçada.

2 comentaris:

MIS MUÑECAS ha dit...

Hola krisclica! Me encanta tu entrada con esa cantidad de muñecos tan antiguos
que nos presentas. Yo también tengo un Kikoso con el mono de color blanco. Muchos besitos

krisclica ha dit...

Hola Cely, muchas gracias...la verdad que me encanta rescatarlas....jejeje
Que ganas de ver fotos de tu kikoso.
Besitos