dilluns, 12 de desembre del 2016

Nancy Tenista

Aquí us presento la Nancy Tenista Re-edició 2016, en el moment que es va publicar les primeres fotos, vaig quedar decebuda perquè esperava que fos una pèl-roja, fins i tot vaig dubtar de si comprar o no comprar.....un cop la vaig veure a la realitat.....vaig canviar d'opinió.....jejejeje. D'aquesta m'agrada molt el color de cabell i els ulls.
 
Va sortir a la venda a finals d'abril amb el nom de "Nancy quise ser Tenista 2016".
Es tracta de la Re-edició de la Nancy Tenista dels 70, ve equipada amb la raqueta, les bambes i una visera blanca i blava, el vestit és molt semblada a l'original
 
 
La part darrera de la caixa.

 
 Els ulls són de color blau, potser a la foto no s'ha aprecia molt. De moment la deixo amb la seva roba, però suposo que no trigaré a canviar-li.




 
Espero que us hagi agradat i ja sabeu podeu deixar comentaris.
Una abraçada.