dissabte, 16 de juliol del 2016

Primers Playmobils

Després d'unes setmanes de no fer cap entrada per la saturació d'esdeveiments i per falta de temps, deixideixo a fer una que feia temps que volia fer. Avui em surt en català i altres em surten en castellà, no tinc cap regla per fer-la amb un o amb un altre, simplement em surt.
 
Doncs no solament m'agraden les nines, sinó que també tinc playmobils i van entrar a casa molt abans que les nines.....jejeje
Tot va començar fa uns quants anys enrera, gràcies al meu marit Francesc que em va introduir al món dels playmobils i des de llavors no han parat d'entrar playmobils a casa.
 aquí us deixo unes fotos amb els que vaig començar la col.lecció.
 
 
 
 Playmobil 3338 Policia, aquest és el primer que va entrar a casa el dia del meu aniversari del 1996

 
 
 
Playmobil 3459 Quiròfan de l'any 1997
 
 
 
 
 
 
 
Playmobil 3564 Policia amb moto dels  1997
 
 
 
 
Playmobil 3948 Submarinista amb Dofí del 1998
 
 
 
Playmobil 3957 Comissaria
 
 
 
 
 
 
 
Playmobil 3906 Control de Policia
 

 
 
Aquí us deixo un enllaç per qui vulgui saber sobre Playmobil http://es.m.wikipedia.org/wiki/Playmobil
 
Espero que us hagi agradat i no dubteu en deixar comentari.