diumenge, 12 de febrer del 2017

Nancy de Planeta de Agostini

 
Per fí ha arribat la primera Nancy de planeta de agostini...... quines ganes tenia!!!!....jejeje
Em pensava que seria amb mitja melena, així que quan vaig vuere que era amb cabell llarg.........yujuuuu!!!
La nancy m'ha arribat amb els vestits de Francis Montesinos número 10 i Duyos número 11, si no recordo malament, és amb l'enviament cinquè.
 
 
 
 
Ve dintre de la caixa i com es pot veure embolicada amb una bossa i amb una calçetes molt lletges........ainss.... ja li podrien haver-hi posat unes altres.

 
 
Té la melena llarga d'un color cervesa mate amb els ulls blaus, és igual que les de reedicions, fins i tot amb l'efecte d'un dels ulls més tancat que l'altre, a la meva no se li nota gaire.







A mi em recorda molt a la Tenista amb la diferència de què el cabell el té brillant.
 
 
Espero que us hagi agradat i ja sabeu podeu deixar comentaris.
Una abraçada